les jantes avants ressemblent beaucoup à de l'associated mais elles sont grises injectées dans cette couleur et l'interieur possede des epaulements que les jantes asso n'ont pas
j'aime bien
c'est de la vraie piste classique ancienne simple et robuste
par contre,je ne ferai pas avancé le schmilblik car je ne sais pas ce que c'est
Moi non plus je ne connais pas. Il y a tout de meme un petit air de parentee avec delta,, surtout la forme de la cloche.
Peut-etre une tres petite serie artisanale ?
Elle est belle en tout cas.
Ah, laisse le balai de cote, une petite brosse suffira pour le nettoyage
The clutch assy is Scorpion...Similar to early Delta...The exhaust is Nor/car....Chassis plate to my knowledge is not Scorpion....I have 3 Scorpion cars and non of them have rear wheels of this design..I do have a pair of these wheels but as far as I know they are aftermarket spares..The servo saver is the same as Scorpion and was used on a number of American cars in the early 1970's Your rear engine/axle block may not be Scorpion...To my knowledge they only did billet alloy cnc machined engine blocks.If you want I do have some new spares for Scorpions..Would you like to do a trade on the Nor/car exhaust.
I do have the last prototype car they built before they closed down.I will try do download some photos for you over the weekend.
Graham